
تهیهکننده فیلم سینمایی "ملک سلیمان" عنوان کرد، مخاطب اصلی این فیلم قشر فرهیخته جامعه است.
مجتبی فرآورده تهیهکننده "ملک سلیمان" درباره زمان اکران این فیلم به خبرنگار مهر گفت: مخاطب "ملک سلیمان" بیشتر قشر فرهیخته و فرهنگی جامعه هستند و فکر میکنم فصل پائیز با توجه به بازگشایی دانشگاهها زمان مناسبی برای اکران این اثر باشد. در همین ارتباط ما نشستهای دانشگاهی برای این فیلم برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: تنوع اکران فیلمها در دور جدید نمایش سینماها باعث میشود که مخاطب حق انتخاب داشته باشد. پیش از این مخاطب سینما ما محکوم بود که برای سینما رفتن حق انتخاب ندارد. اما نمایش این چند فیلم که از روز 14 مهرماه آغاز شده باعث میشود که قدرت انتخاب وی بالا برود.
فرآورده درباره تبلیغات "ملک سلیمان" عنوان کرد: ما برای این فیلم یک سامانه پیام کوتاه در سالنهای نمایش در نظر گرفتیم که از این طریق در جریان نظر مخاطبین قرار بگیریم. نصب بیلبوردها آغاز شده است و پخش تیزرهای فیلم که توسط محمدرضا موئینی ساخته شده، همزمان با اکران شروع شده است.
وی ادامه داد: به دلیل امکانات صوتی این فیلم، نمیتوانیم "ملک سلیمان" را در دانشگاهها به نمایش بگذاریم. به همین دلیل دانشجویان میتوانند به صورت نیم بها به دیدن این فیلم بروند. بلیتهایی برای آنها در این ارتباط در نظر گرفتهایم.
این تهیهکننده سینما در ارتباط با پیش بینی فروش "ملک سلیمان"گفت: این فیلم در نمایشهای جشنواره نشان داده که میتواند، با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. به همین دلیل به گیشه آن امیدوارم، باید اجازه بدهیم مردم خود انتخاب کنند.
وی در پایان به مخاطب خود توصیه کرد: این نظر سنجیها که توسط سامانه پیام کوتاه ارائه میشود، برای ما نقش مهمی دارد به همین دلیل از مردم میخواهم که حتما در این زمینه نظر خود را اعلام کنند.
Link: http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1165510
0 Comments نـظــر:
Post a Comment