رضايت نود درصدي و تخريب بيلبورد

Oct 19, 2010
مجتبي فرآورده خبر داد: عصبانيت حاصل از موفقيت «ملک سليمان» باعث شده است، عده‌اي دست به تخريب بيلبوردهاي اين فيلم بزنند.

تهيه‌کننده «ملک سليمان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، از کارشکني و عصبانيت عده‌اي اندک خبر داد و با اظهار تعجب از رفتار اين عده اظهار كرد: قبلا فيلم‌هايي داشتيم که مخالفان آن‌ها جلوي نمايش فيلم را در سينما مي‌گرفتند، اما اين مدل که بيلبورد‌ها را پاره کنند يا روي آن رنگ بپاشند را من در سينماي ايران نديده بودم. البته اين افراد يک عده با ذهن بيمار هستند که گمان نمي‌کنم تعدادشان از انگشتان يک دست تجاوز کند.

فرآورده ادامه داد: من از همه اين اتفاقات، عکس و فيلم تهيه کرده‌ام که به زودي همه را بر روي سايت متعلق به فيلم قرار مي‌دهم.

تهيه کننده «ملک سليمان» با اعتقاد بر اينكه دلايل اين عصبانيت نشان دادن مسير حرکت به سمت سينماي ديني توسط اين فيلم است، ادامه داد: بالاجبار همه بايد به سمت اين نوع سينمايي که در حال شکل‌گيري است حرکت کنند. هدف ما اين است که به سمت سينماي ديني حرکت کنيم و بناي ما بر ايجاد فضاي قرآني و ترسيم و تصوير فضاي آيات قرآن است. ممکن است يک عده از اين موضوع خوششان نيايد. به همين دليل است که حرکات بغض آلودي را حتي در مورد بيلبوردهاي اين فيلم مشاهده مي‌كنيم.

فرآورده همچينين درباره آخرين آمار فروش اين فيلم گفت: «ملك سليمان» طي 13 روز نمايش خود، 99 ميليون تومان فروش داشته است. البته بازخوردهايي که از تماشاگران گرفته‌ايم نشان مي‌دهد 90 درصد آن‌ها راضي از سالن سينما خارج شده‌اند كه اين موضوع براي ما از مقدار فروش فيلم مهم‌تر است.

0 Comments نـظــر:

Post a Comment