Baghdad Film Festival2

Dec 11, 2010
رئيس كميته داوران جشنواره بين المللي فيلم بغداد با تمجيد از فيلم ايراني «ملك سليمان» تاكيد كرد كه اين فيلم در تمامي ملاك‌ها و استانداردهاي فيلم‌سازي موفق بوده است.
مهدي عباس، رئيس كميته داوران جشنواره بين المللي فيلم «كشورهاي همسايه» بغداد در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني العربيه با تاكيد بر كارگرداني عالي فيلم ايراني «ملك سليمان» ساخته شهريار بحراني گفت: كار مديريت و كارگرداني در فيلم ملك سليمان به صورتي حرفه‌اي انجام شده است.
وي تصريح كرد: اين فيلم با شيوه فيلم‌سازي هاليوودي ساخته شده و در آن از دوربين، ‌صدا و موسيقي تصويري به خوبي استفاده شده است و كار بازيگري نيز به خوبي انجام شده است.
رئيس كميته داوران جشنواره فيلم بغداد در پايان تاكيد كرد: فيلم «ملك سليمان» در تمامي استانداردها و ملاك‌هاي فيلم‌سازي موفق عمل كرده است.
هيئت داوران جشنواره فيلم‌هاي سينمائي «كشورهاي همسايه» كه براي اولين بار با هدف احياي حس همسايگي دوباره با كشورهاي همسايه عراق در بغداد برگزار شده، پس از اكران 15 فيلم از ايـــران، تركيه و عراق، تنديس «شير بابل» جايزه اول بهترين كارگرداني و بهترين فيلم را به فيلم «ملك سليمان» ساخته شهريار بحراني اهدا كرد.

Link: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909190728

0 Comments نـظــر:

Post a Comment