بحراني در غرفه مهر

Oct 28, 2010

تا جاي ممكن فيلم قرآني مي سازم

شهریار بحرانی کارگردان فیلم سینمایی ملک سلیمان با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری مهر با محبت می تواند فضای کشور را متحول کند و این مهر و محبت به خصوص در فضای فرهنگی کشور باید به کار گرفته شود.

کارگردان ملک سلیمان در گفتگو با خبرنگار مهر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها با اشاره به فروش بالای این فیلم گفت: ملک سلیمان تا به اینجا فروش خوبی داشته و جای خوشبختی است که هر هفته آمار فروش این فیلم بیشتر می شود در حال حاضر این فیلم در لیست پرفروش ترین فیلم های روی پرده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه تولید این فیلم در بعضی مراحل تولید با کمبود بودجه مواجه بودیم اما با یاری خدا توانستیم پروژه را به سامان برسانیم.

بحرانی با یادآوری جلوه های عظیم این فیلم سینمایی افزود: جلوه های ویژه ملک سلیمان خارج از کار دیده نمی شود و در کار تنیده شده و بازیگران در بسیاری از صحنه ها با جلوه های ویژه درگیر می شوند.

کارگردان فیلم سینمایی مریم مقدس گفت: در صددیم ملک سلیمان 2 و 3 را هم کلید بزنیم و به یاری خدا هر چه سریعتر این کار را انجام می دهیم من علاقه زیادی به داستانهای قرآنی داریم و تا جای ممکن در این حوزه در سینمای ایران فیلم می سازم.

Link: http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1180296

0 Comments نـظــر:

Post a Comment