فروش ميلياردي پيش بيني ما بود

Nov 19, 2010
تهیه‌کننده فیلم سینمایی "ملک سلیمان" با اشاره به فروش میلیاردی این پروژه تاکید کرد او و گروه سازندگان می‌دانسته‌اند فیلم می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

مجتبی فرآورده به خبرنگار مهر گفت: ما از ابتدا می‌دانستیم "ملک سلیمان" می‌تواند جمعیت خاموشی را که با سینما قهر کرده به سالن‌ها بیاورد و خوشحالیم که به این هدف رسیده‌ایم. "ملک سلیمان" روحانیون، طلاب، دانشجویان، اقشار فرهیخته و گروههایی را که در این سال‌ها فیلمی مناسب خود در سینما نمی‌دیدند با این هنر پیوند داده است.

وی ادامه داد: ما برای پخش آگهی‌هایمان از تلویزیون مشکل داشتیم اما آقای ضرغامی وارد شد و از فیلم حمایت کرد، موفقیت این فیلم در اکران را نباید به پای تبلیغات تلویزیونی نوشت. فیلم‌هایی بوده‌اند که تبلیغات بیشتری داشته‌اند اما نتوانسته‌اند بیشتر از 500 میلیون تومان فروش کنند.

این تهیه‌کننده افزود: من از حمایت آقای ضرغامی تشکر می‌کنم و از مسئولان و مدیران فرهنگی می‌خواهم در ملاک‌هایشان تجدید نظر کنند و نگاهی درست به مخاطب داشته باشند و بتوانند تحلیلی درست از مخاطب هوشمند امروز ارائه بدهند، مدیرانی که جهت‌گیری‌های نادرست دارند باید به فکر جذب 95 درصد از مردم جامعه باشند که با سینما قهر کرده‌اند.

فرآورده گفت: ما مصر بودیم که بخش‌های بعدی این فیلم را بسازیم، فروش میلیاردی "ملک سلیمان" راه را برای ما هموارتر کرد، اما این موضوع می‌تواند برای کسانی که به آمار و ارقام دلبسته هستند خوشایند باشد، این فیلم برای احترام به شعور مخاطب ایرانی ساخته شده است.

فیلم سینمایی "ملک سلیمان" به گفته مجتبی فرآورده تا دیروز در سینماهای تهران 990 میلیون تومان فروش داشته و فروش امروز جمعه 28 آبان آمار را بیشتر از یک میلیارد خواهد کرد.

Link: http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1194351

0 Comments نـظــر:

Post a Comment