در آستانه سه ميليارد

Dec 13, 2010
غلامرضا فرجي مدير پخش و بازاريابي مركز خدمات سينمايي حوزه هنري درباره آخرين رقم فروش فيلم سينمايي «ملك سليمان» به خبرنگار سينمايي فارس گفت: اين فيلم در دو روز پاياني هفته گذشته كه مصادف با ايام ماه محرم بود، 20 ميليون تومان فروخت و با فروش يك ميليارد و 472 ميليون توماني در تهران و يك ميليارد و 278 ميليون توماني در شهرستان‌ها در مجموع به فروش دو ميليارد و هفتصد و پنجاه ميليون توماني دست يافت.
همچنين «مجبتي فرآورده»، تهيه‌كننده فيلم سينمايي «ملك سليمان» در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سير صعودي استقبال و آمار فروش فيلم درباره اكران آن در تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار كرد: استنباط ما اين است كه مردم در ماه محرم به دنبال عزاداري سالار شهيدان هستند، از اين رو من با اكران فيلم با وجود اينكه فيلمي قرآني است و مي تواند به عنوان اثري مناسبتي به نمايش درآيد، در تاسوعا و عاشوراي حسيني مخالفت كردم.
به گزارش فارس، فيلم سينمايي تاريخي - قرآني «ملك سليمان» به تازگي و به عنوان اولين حضور بين المللي خود توانست جايزه بهترين كارگرداني و فيلم جشنواره بين‌المللي بغداد را براي شهريار بحراني و مجتبي فرآورده به ارمغان بياورد.

Link: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909211694

1 Comments نـظــر:

Anonymous said...

با سلام واحترام
فيلم كه عالي بود فكر كنم تا الان به رقم 3 ميليارد هم رسيده باشه كاش بازم روي پرده بمونه
سايتتون هم عاليه اما چرا به روز نمي كنيد فقط يه مشكلي كه تو سايت ديدم اين بود كه تو نظر سنجي بهترين نقش جمع اعداد ازصد در صد بيشتر بود كه اون هم ان شا ا... درست ميكنيد مقاله وردوها علي رو خوندم خيلي مفيد و عالي بود اجرتون با امام عصر

Post a Comment