دیدار بحرانی و سلحشور

Jan 5, 2011
به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، روز گذشته شهريار بحراني با فرج الله سلحشور ديدار كرد.
بنابراين گزارش، در اين ديدار صميمانه كه در دفتر سلحشور انجام شد، وي ابتدا از طرف خود و همه عوامل مجموعه تبيان به خاطر خلق اثر زيباي فيلم سينمايي «ملك سليمان» از بحراني قدرداني كرد.
سلحشور در اين ديدار گفت: توليدات داستان‌هاي قرآني و ساخت زندگاني انبياء مي‌تواند بهترين بهره‌مندي معنوي را به مخاطب القاء كرده و بينندگان خود را در مسير درست زندگي هدايت كند.
كارگردان مجموعه تلويزيوني «يوسف پيامبر» با اهداء قرآني نفيس به بحراني اظهارداشت: در واقع وقتي اثر قرآني و مذهبي را افراد متعهد و مومن و مجرب مي‌سازند، ‌موفقيت آن به وضوح مشخص مي‌شود و تاثيرات بيشتري را هم به ارمغان مي‌آورد.
همچنين بحراني نيز در اين ديدار گفت: من هميشه عنوان كرده‌ام كه آقاي سلحشور علاوه بر اينكه استاد ما بوده، بلكه خط شكن و پيشكسوت كارهاي قراني هم هستند و ما سر سفره ايشان هستيم.
كه سلحشور در پاسخ تصريح كرد: در واقع همه ما سر سفره اهل بيت(ع) هستيم و بعلاوه خود آنها صاحب كار هستند و ما جز وسيله‌اي در جهت پيشبرد و انجام كار نيستيم و البته با اجازه و عنايت آنها هرگز اثري موفق و تاثيرگذار نخواهد بود.
به گزارش فارس، در ادامه اين ديدار صميمانه، سلحشور گزارشي از روند توليدات موسسه فرهنگي تبيان بيان كرد كه از جمله آنها مجموعه قصه‌هاي خدا و مجموعه داستاني حضرت موسي(ع) است.


Link: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8910151162

0 Comments نـظــر:

Post a Comment