كمالي‌نژاد: ملك سليمان براي من يك ماراتن بازيگري بود

Oct 15, 2010
به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، " عليرضا كمالي‌نژاد " در نشست فيلم سينمايي "ملك سليمان " كه در سالن نشست‌هاي خبرگزاري فارس برپا شد، از تجارب با ارزش خود از همكاري در اين فيلم سينمايي سخن گفت.
بازيگر نقش آدونيا درباره همكاري خود با اين پروژه گفت: من به نمايندگي گروه بازيگران و كليه عوامل فيلم در اين جلسه حضور دارم و تجربه بسيار عميق و خوبي در اين فيلم داشتم كه خارج از تمامي عرق و اعتقاداتم، تجربه‌اي كاملا متفاوت بود.
وي گفت: سال 82 براي بازي در سريال امام حسين (ع) در خدمت آقاي بحراني و فرآورده بودم كه قرار بود در نقش شبيه حضرت علي‌اكبر (ع) بازي كنم كه اين پروژه متوقف شد. از آن سال تاكنون به بركت امام حسين (ع) 32 فيلم و سريال بازي كردم كه "ملك سليمان " سي‌وسومين آن است.
وي درباره همكاري در اين پروژه، افزود: در مورد "ملك سليمان " نمي‌توان حرف دو دوتا چهارتا زد چون جايي كه صحبت دل باشد، عقل كنار مي‌رود. از ابتداي فيلم نام اميرالمؤمنين (ع) و يازده فرزند بزرگوارشان جاري است و بنده به عنوان كوچك‌ترين خدمتگزار اين خاندان در اين فيلم حضور داشتم، نه به خاطر حواشي فيلم يا به خاطر اين كه گران‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران را بازي كنم، بلكه فقط به دليل شفاعت ايشان كه در شب اول قبر براي ما كفايت مي‌كند بازي كردم.
"كمالي‌نژاد " اظهار داشت: در اين فيلم شخصيتي متعلق به 1000 سال قبل از ميلاد را بازي مي‌كردم كه كاملا ناشناخته بود.
وي گفت: اين فيلم همچنين براي من يك ماراتن بازيگري بود چون بازي ما به يك زمان يك ماهه محدود نمي‌شد و شرايط بسيار سخت بود اما همه عوامل در كنار هم و شانه‌به شانه پاي كار ايستادند و خداوند نيز كمك كرد چون صاحب اين كار خداست.

Link: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907230340

0 Comments نـظــر:

Post a Comment