Review7

Oct 20, 2010

محمود گبرلو در گفتگو با سایت خبری ـ تحلیلی سوره سینما گفت :استفاده از تکنولوژی روز دنیا در به تصویر کشیدن یک داستان جذاب قرانی "ملک سلیمان "را از سایرفیلم های روز سینمای ایران متمایز می کند.
وی در ادامه گفت :تصور می کنم "ملک سلیمان"را به راحتی می توان با فیلم های روز سینمای دنیا مقایسه کرد .
گبرلو در ادامه گفت :فکر می کنم دیگر وقت آن رسیده است که نگاهمان را به ساختار سینمای ایران تغییر دهیم وبا یک تحول عظیم نسبت به ساختار فیلم های در دست ساخت سینمای ایران را به سمت و سوی استاندارد های جهانی هدایت کنیم.
این منتقد سینما در ادامه افزود :هر چند که فیلم "ملک سلیمان"به لحظ تکنیک شباهت زیادی با آثار روز سینمای دنیا دارد اما مقایسه یک فیلم دینی با سینمای هالیود کار درستی نیست."ملک سلیمان"به لحاظ بیان مفاهیم دینی به مخاطب بسیار موفق عمل کرده است و از این جهت باید به شهریار بحرانی تبریک گفت که با به کارگیری ابزارهای مناسب فیلمسازی ر و البته استفاده از بازیگران حرفه ای توانسته سینمای دینی ایران را متحول کند.
گبرلو در ادامه گفت :تصور می کنم اگر منتقدین ایرادی در ساختار و یا مسائل فنی فیلم "ملک سلیمان" می بینند بهتر است با گفتگو و تحلیل آنها را بررسی کرد و سعی در رفع این مسائل داشته باشیم و کمک کنیم تا سینمای دینی ما قدم های بعدی را محکم تر و بهتر بردارد

Link: http://www.sourehcinema.ir/articleview.php?cat=1&id=113674

0 Comments نـظــر:

Post a Comment